Sider

mandag den 11. oktober 2010

Ugen der gik...

Damn det har været alt for meget op og ned den seneste uge.. Er lidt bange for at angsten for kontroller osv. er begyndt at komme op i mig - som det sker for næsten alle kræftpatienter. Det er sq egentlig lidt træls, men det at dagen i fredags startede af lort til så er det vel klart. Jeg kommer forsent i skole, min mobil er gået død for strøm og min computer er selvfølgelig gået i stykker! På en eller anden måde havde jeg ristet motherboarded så den var lige til skrot. Gider sq ikk betale et par tusind for et nyt bundkort når man kan få en ny computer til de penge!

Efter kontrollen synes jeg dog det vendte lidt. Følte mig ekstremt glad og det blev bare bedre i weekenden. Om lørdagen spiste jeg frokost med en kammerat, lige lidt hurtig kinesisk for han trængte til at komme lidt ud. Derefter gik dagen med besøg af min kære mormor og aftenen gik med en klassekammerats 18-års fødselsdag. Den startede kl. 20 og troede egentlig kun at jeg ville være der en times tid eller sådan noget, men det endte nu godt nok med at jeg kom hjem kl. 1!! Det at jeg havde haft en awesome aften gjorde bare at søndagen blev endnu mere awesome, selvom jeg ikke lavede en skid! Dog var jeg oppe og sige farvel til min højt elskede storesøster der skulle tilbage til England efter at have været hjemme de sidste to uger - det var lidt trist for det har været mega dejligt at have hende hjemme!

Efter en stille og rolig dag mandag med 2 fysiktimer tog jeg til viby for at få bekræftet at bundkortet i min bærbare computer var færdigt. Da det var bekræftet tog jeg direkte ind i byen for at mødes med min mor så jeg kunne få købt mig en ny computer. Valget var allerede truffet, så det var direkte ind og købe en mac.. Nu mangler jeg bare at betale min mor for den ;).

Alt i alt en mega epic uge - flere af den slags tak!!

Rock on!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar