Sider

torsdag den 9. december 2010

Endnu en dag er gået

Så er der gået endnu en dag - endnu en kur er overstået. Jeg har det dejligt - som altid - og ligger og nyder livet. Får altid en lille pakke med min kur og min mor har tydeligvis haft en finger med i spillet i dag. Jeg ved ihvertfald ikke hvordan min yndlingssodavand fra England ellers skulle havne lige præcis der. Det var egentlig lidt sjovt, for sygeplejersken der kom med kuren troede, grundet formen, størrelsen og vægten, at det var noget ekstra medicin jeg skulle have. Jeg ville også godt kunne have taget fejl hvis jeg var i hendes situation. Har haft lidt tid til at lege lidt med opsætningen af bloggen, så der er kommet lidt ekstra gejl på, men ikke det helt store.

Rock on! :)

1 kommentar:

  1. Tror, det er din storesøster, der har haft en finger med i spillet..

    SvarSlet