Sider

onsdag den 1. december 2010

Long time - no see

Well, det er jo efterhånden et stykke tid siden jeg sidst har skrevet noget herinde. Har kort og godt ikke syntes at jeg har haft noget at skrive, eller et behov for at skrive noget og det er kun godt synes jeg.

Det går jo som det skal hvis man spørger mig. Kurene slår lidt hårdere for tiden, men det er nok meget normalt når de voldtager min krop på den måde - men jeg kan da i det mindste mærke at det gør et eller andet! Venter blot på at få de næste to kure overstået så jeg kan fejre julen med min familie, og på at skulle scannes igen så vi kan se at det går den rigtige vej - og hvor godt det går. Selvfølgelig frygter jeg at det ikke går helt så godt som jeg synes det gør, men er optimist og forsøger at holde hovedet højt.

Jeg er begyndt at træne en hel del. Kræftens Bekæmpelse har et træningstilbud til kemopatienter kaldet krop & kræft, hvor jeg træner 4 gange om ugen. Det er rigtig dejligt at komme til at røre sig igen, har jo trænet hele mit liv næsten. Det er nok det der gør mig mest glad lige for tiden. At træne og kunne røre sig. Det er mega hårdt, men det er fantastisk dejligt. Det er bare en skam at det slutter igen d. 22. december, men så er der altid træning for unge onsdag eftermiddag/aften, også ved Kræftens Bekæmpelse. Det glæder jeg mig nu også til.

Overvejer allerede nu at få mig en tattoo når jeg er færdig med behandlingen. Har altid godt kunnet tænke mig en, men den skal betyde noget helt specielt og man må sige jeg har noget den kan betyde nu!

6 overstået - 10 tilbage
Det går sq fremad!

Og til sidst vil jeg blot, i anledning af at det nu er december, sige glædelig jul til alle dem der tænker på mig. I vil aldrig blive glemt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar