Sider

fredag den 17. september 2010

Første kemokur overstået - 15 tilbage

Tja der er vel ikke så meget at sige. Nu er den første kur overstået og der er kun de sidste 15 tilbage. Har regnet ud sammen med min mor at det passer med at jeg er færdig til påske. Det bliver en rigtig dejlig påske så. Har været mega træt i dag efter alle de piller jeg skulle hælde i mig, men har da været ude at køre lidt bil for min mor skulle lige i Bilka. Det var nu dejligt at kunne køre bil igen - jeg savner det egentlig. Men noget af den medicin jeg får gør mig sådan lidt sløv så det er nok ikke det smarteste. Heldigvis skal jeg ikke have medicin så længe efter sådan en kemokur, men hold da kæft hvor er der meget. Man vågner lige op til ca. 3 piller der skal tages kl. 8 plus 2 piller der skal tages en halv time før jeg spiser morgenmad. Ligeledes skal jeg tage to ens piller en halv time før mit middagsmåltid og mit aftensmåltid og så igen kl. 22 om aftenen. Men det trapper vist nok ned her efter i dag, det bliver sq dejligt. For har ikke planer om at bruge min weekend under dynen fordi nogle piller tærer al den energi jeg skal bruge for at gå eller opholde mig sammen med f.eks. mine forældre. Har brugt samtlige aftener sammen med dem, det har været rigtig dejligt. Vi får snakket og spurgt om nogle ting som måske ellers ikke ville blive spurgt om. Det er også meget vigtig at vi har hinanden i den her periode, for det bliver sq hårdt for os alle sammen. Specielt min far ved ikke rigtig hvad han skal gøre af sig selv. Det er nærmest som om han er vadet direkte ind i sit værste mareridt. Nu er det op til mig og min mor at sørge for at han  heller ikke falder helt udenfor, for sådan kan det jo godt ende. Lige nu virker kampen ikke særlig hård, men det kommer den til. Skal ned og snakke med skolen på et tidspunkt - skal jo ha' SU. Hvis jeg så får for meget fravær, jamen så sætter de mig jo som studieinaktiv og så får jeg jo ikke SU - og det ville jo være lidt noget lort da det er min eneste indtjening jeg ville få nu hvor jeg er sygemeldt fra min arbejdsplads på ubestemt tid. og kommer jeg overhovedet derop og arbejder igen? mener at kontrakten bliver ophævet efter 120. sygedag, men det må jeg lige snakke med min chef om. At finde et job igen bagefter bliver da det mindste problem. Først skal jeg lige op og stå igen efter at være blevet hamret i jorden med en lymfekræft diagnose. Men fuck nu det. Det skal sq nok gå.

Just have faith.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar