Sider

lørdag den 18. september 2010

Træt og udmattet

Det har været en lang og hård periode - specielt i dag har været hård. Jeg havde to kammerater der valgte at komme at besøge mig. Det var mega hyggeligt uden tvivl og vi havde det rigtig godt. Det var rigtig dejligt at se dem egentlig. At se nogen man ved tænker på dig. Flyttede PS3en ind i stuen og sad og spillede fifa 10 og spiste blåbærmuffins fra langenæs. Hold da kæft hvor var det lækkert. Det hårdeste er bare at man bliver ekstremt træt rigtig hurtigt når man har det som jeg har det. Og på et tidspunkt bliver man bare nødt til at få noget hvile. Der er bare det problem at hvordan i alverden fortæller du to af dine nærmeste venner, der er klar til at gå med dig gennem tykt og tyndt, at de godt må tage hjem fordi du har brug for at hvile dig? Frygten for at de skal føle sig såret og ligegyldiggjort er jo meget stor når man sådan beder dem om ligeså stille at trille hjemad. Det var ihvertfald en hård ting at skulle gøre, men nu er jeg kommet over det. Håber bare jeg ikke har trådt nogen over tæerne selvom de begge virkede meget forstående.

Just have faith.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar